End .

Zajebista pogoda!
I już po egzaminach! :D ooo tak! Wczoraj dyskoteka mogła być bardziej udana... Jak zobaczyłam dziewczyny z 98' to od razu chciałam wyjść.. To co robią te dzieci bo jak inaczej nazwać 13 latki, jest okropne. Niszczą same siebie, ich życie, ich sprawa. Miło było w pizzerii z dupami :) mycie talerzy przez Bestie, mistrzostwo! Chciałabym zasnąć na tak długo, żeby wszystkie otaczające mnie problemy na tym brutalnym świecie zniknęły (;
Może zacząć wszystko od nowa? Jak zmienić siebie? 
Przydałby się gruby melanż .
Trzymajcie się koty! ♥


Komentarze

  1. Jak widze, co robią czasami takie trzynastki, to mam ochotę strzelic sobie w głowę haha :D dobrze, ze juz po testach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ślicznie oczy zrobione :)

    ja się cieszę że nie byłam taką trzynastką, przynajmniej miałam dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty