huehue

Snow!♥ Ładnie,bielutko już na dworze. Święta coraz bliżej. Wszystko jest takie słodkie jak ciasteczka. Ten nastrój(którego nie czuje), ludzie (którzy mnie doprowadzają do agresji), etc.. Jeszcze nie mam choinki w domu, ale już niedługo się pojawi. Jak na razie piękna choinka błyszczy na rynku w moim mieście.
Ale nie mogę patrzeć na "bambosze", w których połowa miasta zasuwa..
 Uświadomienie was, że repliki i podróbki Ugg/Emu deformują stopy.
Bambosze w panterkę

Jak można chodzić w papciach po mieście? Rozumiem są ciepłe,wygodne i modne. Noo ale jednak...
Mniejsza o to wróćmy, do naszych świąt.



Komentarze

  1. Emu czy Ugg a ich kopie to przepaść różnic jakie są między nimi. Zainwestowałam w EMU i nie marzną mi wcale a wcale stopy w mrozy. Ja je jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto o siebie zadbać i zainwestować w dobre buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie cała szkoła w nich chodzi... . Ja jak już bym takie miała, to bym w domu w nich siedziała ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty