Shoping

Wspaniała pogoda! Wiosenna. Czyli pora na zakupy! Też tak uczyniłam i wraz z Mućką udałyśmy się na spacerek po mieście.Wszystkie sklepy tylko krzyczą "salceson" -55%. Przewaga w dużych wyprzedażach ma House i  Cropp. W GREY WOLF możecie otrzymać katalog jesień-zima 2011. Ciekawe inspiracje można tam znaleźć. Kreacja na sylwestra? Hm ciężko. Nic fascynującego nie zwróciło mojej uwagi, ale jeszcze jest czas. Teraz moje dzisiejsze zdobycze.  Jednak wcześniej małe focenie. :)



 Katalog GREY WOLF
Dodaj napis





 Kolczyki Cropp 

Jedwab do włosów Rossmann

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loving your jeans in the outfits!

    www.sugarfilledcloset.com
    Newest Post: Patterned Tights

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor tej bokserki z House'a :)
    bardzo serdecznie dziękuję Ci za świąteczne życzenia, ja również przesyłam, ale niestety troszkę spóźnione :(

    pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your look!!!! **)

    http://fashionbyscarllet.blogspot.com/

    Kisses **)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no, zakupy się udały;D
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupkki;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz fantastyczne włosy, ten kolor <3 !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty