dlatego wbijasz w to..

tak, oczekiwałam grubego melanżu, a tu totalna porażka. stawiałam sobie za wysokie oczekiwania i się zawiodłam. ostatnio bardzo często mi się to zdarza. jedyny wielki plus wczorajszego dnia, to to że się dobrze nastukałam. zrobiłam sobie przypał. ale spotkałam typka, którego poznałam niedawno ;3 ziomek ma problemy, współczuję i trzymam kciuki mordko!
'odpowiadasz sam za siebie oczywiście..'


Najbardziej wpływowy dom mody-Maison Martin Margiela , przygotowuje limitowaną kolekcję ubrań dla H&M. Kolekcja podobno ma szokować swoją prostotą połączoną z zaskakującymi elementami. 
Premiera ma się odbyć 15 listopada 2012. Zobaczymy czym ta kolekcja podbije nasze modowe serca.  


The highest  influential  fashion house -Maison Martin Margiela, to equip to limit collections for H&M. 
Collection hath to surprise simplicity connected with astonishing element. Premiere to perform 15 November 2012. To descry if  to conquest our fashion heart.  




Komentarze

  1. These pictures are so beautiful and I love the flower headband that the model is wearing in one of them!

    http://www.themirroronthewall.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty