whatever.

Jest! wyszłam z 1 na 3 z matematyki! jak się cieszę! wyniki z egzaminu jak najbardziej satysfakcjonujące, nawet nie wiedziałam, że aż tak mi dobrze poszło. owszem mogłam dać z siebie jeszcze więcej, ale jest spoczko.

pogoda nas gotuje. ale można się ładnie opalić. muszę się wybrać na zakupy i zaopatrzyć się w elegancki kostium kąpielowy.
wysiadają mi nogi i kości w rękach. nie chcę na obóz karate, boję się że nabawię się jakiejś kontuzji i zmarnuje wakacje... nie mam siły na wycisk jaki tam dostaję, serce,płuca,wszystkie części ciała wysiadają..
chyba jednak nie pojadę.







Komentarze

  1. Swietne fotki!
    Dziekuje za komentarz.Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty