Hi.

Tak, poniedziałek już minął, ale jak wspominałam w ostatnim poście tydzień jest jak na razie bardzo udany. Dzisiaj przywitała mnie paczuszka od A-Z MEDICA z Colon C, które już zamówiłam jakiś czas temu. Są to 2 próbki, suplementu diety. Możecie je zamówić o tutaj Colon C. Parę postów wcześniej komentowaliście moi kochani, że podobają wam się moje włosy. Heh cóż, mogę wam powiedzieć jakich produktów stosuję. Otóż:
Farba-Joanna Płomienna Iskra
Szampon-advance techniques avon Przeczytaj o nim
Odżywka-advance techniques avon
Jedwab do włosów-Rossmann, Isana Hair, Liquid Silk Haarkur (Płynny jedwab do włosów)Przeczytaj o nim




Nasz Colon C

Komentarze

  1. Colon C to dobry suplement na przyszłość. Miałam wycinany woreczek żółciowy, więc kiedyś pewnie będę musiała używać takich specyfików :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ani tego szamponu ani tej odżywki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Passei para conhecer o seu blog,
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Ci bardzo <3
    zapraszam,nowy post!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam przegladalam twojego bloga i muszę przyznać ze naprawdę ciekawie go prowadzisz fajne stylizacje no i kolor twoich włosów super:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie



    http://felissimapur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty