Style

ACTA podpisane, współczuję głupoty naszemu rządowi. Ale mniejsza o to. Z pewnością spotkałyście się już na Allegro z taką firmą jak JapanStyle. Pierwsza myśl? Nic nie warty kawałek badziewnej tkaniny. Racja. Tak samo pomyślałam trafiając na sklep JapanStyle24.pl. Jednak moja ambicja była większa i postanowiłam dowiedzieć się coś więcej na ich temat. I ku mojemu zdziwieniu nie mają nic wspólnego z tą marną odzieżą wystawianą na Allegro. Mają własne szwalnie! Sklep internetowy z odzieżą  , z wyjątkowo śliczną odzieżą! Warto zobaczyć. A jakie mają sukienki ! ♥ Ha, nie tylko mają fajne ciuszki, ale i pomagają dzięki nam. 
Za dowolnego posta na blogu z linkiem do ich sklepu mogą przekazać 10zł na Dom Dziecka w Toruniu.
Uważam, że dla nas to niewiele a dla tych dzieci bardzo dużo.
Konkurs :) APART przygotował dla was bon na biżuterię:   Zdobądź 500 zł lub bony na biżuterię Apart!
xoxoxoxox



Komentarze

  1. Ja mam już współpracę z JapanStyle24 i wzięłam przekazałam pieniążki na dom dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze nie oceniać po pozorach. Widziałam wiele blogerek wzpolpracujacych z tą firmą, fajna.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam myślę, że te ACTA to może i wycofają - wszak społeczeństwo coraz bardziej się buntuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. a podobno Polska jest krajem demokratycznym..

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładne oczy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,
    Beautiful makeup!!!

    Kisses,
    brasileiroantenado.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty