Snow ♥



        Aww, pogoda kapryśna. Dzisiaj jak najbardziej jest zimowo, zimno i śnieżnie. Czekam na więcej śniegu, ale żeby nie zagościł na długo. W końcu doczekałam się zdjęć z piątkowej sesji i stwierdzam, że to jest totalna porażka. Fotograf beznadziejny, brak zdjęciom jakiegokolwiek uroku.. wgl wszystkiego im brak.. Myślałam, że coś z tego wyjdzie jednak się zawiodłam. To jest właściwy przykład, że dobry sprzęt i wyposażenie nie sprawią Ciebie genialnym fotografem. Mniejsza o to.
        Zajmijmy się stylizacją. Dzisiaj towarzyszyła mi biała bluzeczka z uroczą falbanką przez środek. To jedna z moich faworytek w mojej szafie. Na to założyłam granatową koszulę z New Yorkera z ćwiekami, którą spięłam  w pasie czarnym, cienkim paskiem. Jeżeli chodzi o dół to wybrałam czarną spódniczkę oraz rajstopy. Buty widzieliście już w poprzedniej stylizacji. Także w tej skradły moje serce i to je właśnie wybrałam. Do całego zestawu wybrałam czarne kolczyki ze złotym wzorkiem zakupione w Croppie. 
          Nie jestem zbytnio skłonna do rozbierania się w taką pogodę, dlatego ratowałam co mogłam i zostałam w białych rękawiczkach :)
xoxox










xoxoxoxoxoxoxoxoxoxox 

'czeka cię piekło, ja w swoim jestem odkąd
mimo słońca ulice zaczęły moknąć' ♫


Komentarze

  1. Cute outfit :)

    Jessie
    Coppergarden.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh the snow looks so pretty! Very jealous :) Love your outfit, especially that top :)

    awayfromtheblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ; *
    U mnie też jest śnieg.

    Jasne, że obserwujemy! ; )
    ~ ` Twoja kolej ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnia stylizacja ;)
    zapraszam + obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.
    +obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. snieg w koncu sie pojawił :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. i love your hair! i've always wanted to be a red head

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, pogoda kapryśna to fakt. Ja na lato czekam, a tu nagle przyszła zima! :( Podoba mi się Twoja stylizacja - ładnie dobrałaś ciuszki :)
    Ja stworzyłam dzisiaj słoneczny zestaw zainspirowany kolorami prosto z Jamajki: www.violinstyle.blogspot.com
    Jak Ci się spodoba to dodaj mnie do obserwowanych - chętnie się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your jacket! Cute blog!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba D:
    na 100% będę wpadać częściej :D
    aa i oczywiście obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  12. I love how you wear the belt over the shirt.

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your outfit, that blouse is really cute!
    Thanks for your comment, would you like to follow each other, dear? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczny kolor włosów, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit, kolor włosów cudny i bardzo Ci pasuje
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz u mnie! ;)
    Kolor włosów rzeczywiście masz świetny ;)
    Aaa i cudna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so chic and cute, that blue jacket is amazing.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Really nice outfit!I like it:):)I love the shirt-jacket that you wear and your hair are amazing:)Nice blog!I would like to follow each other:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful!
    www.jazxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit!
    I love the jacket!!!

    XOXO
    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wygladasz ;)
    zapraszam do mnie ;)http://fashionable-alexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia :)
    w ogóle świetny blog !

    zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you! I also loved your outfit :) *

    OdpowiedzUsuń
  26. śnieg jest drugi dzień a ja mam go dosyć już:< nie mogę nosic butów na obcasie bo się zabiję w nich, tak ślisko :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Pretty you! I love how you added the skinny belt over the jacket. xoxo
    http://www.hellohellofriday.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. slicznie! :) zazdroszcze sniegu! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz świetnie:) bardzo łądnie wychodzisz na zdjęciach!
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję :D
    piękne zdjęcia :)
    zagłosujesz?
    będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks!!

    Thanks very much 4 your visit & 4 your comment.
    We can follow each other if u want. tell me!!

    Nice snowy outfit!!

    See u soon

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi,
    Beautiful. Loved the belt, gave a nice touch on your look.

    Brasileiroantenado.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I looooove your hair! Nice outfit too

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz geeeenialne wlosy! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie ! ;]]
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. super wyglądasz, świetnie komponuje się Twój kolor włosów ze stylizacją:>

    OdpowiedzUsuń
  37. idealnie tutaj wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty