mmm *.*

Heh, olałam was tu troszeczkę. Przepraszam ale nie miałam czasu mam nadzieję, że wszystkie winy zostaną mi wybaczone. Od YVES ROCHER mała niespodzianka czekała na mnie. Otóż przysłali mi próbki. Jejeje! Dziękuję. Jeśli jesteście również zainteresowane ich produktami wystarczy, że napiszecie do nich maila. Adres znajdziecie na stronie http://www.yves-rocher.com.pl/ . Polecam ich produkty. Miałam przyjemność wypróbować świetny kremik Yves Rocher, Sebo Specific, Ultra Mat Soin Hydratant Anti - Brillance (Krem nawilżająco - matujący na dzień). Jedynym jego minusem to to że dość słabo matuje, ale tak jest dla mojej skóry idealny. Tutaj możecie go zobaczyć. Również dostałam magazyn COLOUR. Możemy znaleźć tam różne inspiracje dla naszych wnętrz. Jak się zbiorę w siły to niedługo jakaś stylizacja.
xoxoxoxoxoxoxo





                   



Komentarze

  1. eee tam xD
    Ja cb też troszkę olałam
    ale tera przepraszam . bd tutaj codziennie . nawet nad łóżkiem mam adresy www blogów które obowiązkowo muszę odwiedzać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tymi próbkami ;D może też wyślę e-maila :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też napiszę do nich maila, warto wypróbować nowe kosmetyki, a już szczególnie za darmo :D
    xoxo


    www.fashion-ily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty