Leave

Zimno.. Brr.. Ale na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia. Wciąż oczekuję na te z piątkowej sesji, ale niestety na razie ich nie widać. Tak więc ostatnio rodzina zaopatrzyła w nową, słodką, brązową spódnicę. Do tego czarna koszula, plisowana, szeroki, brązowy pasek, rajstopy z kwiatkami po bokach i botki na obcasie. Nie obejdzie się przy takiej pogodzie bez szaliczka i płaszczyka. Płaszczyk to cudeńko znalazło się w mojej szafie dzięki sklepu House. Natomiast rewelacyjny szaliczek  panterkę kupiłam w New Yorker. Cały zestaw uzupełniłam złotymi kolczykami z Cropp'a. Tak to razem wygląda. xoxox














Wiem co kocham, a czego nienawidzę.♥



Komentarze

  1. dziękuję Ci!twój również jest świetny!!!:D
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski płaszczyk :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your coat!!

    Thanks for your comment ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny płaszczyk ;)
    A co do sklepu House, niestety kilka razy się przejechałam na jakości ich produktów, dlatego teraz omijam go z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza kokardka na tym płaszczyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie najbardziej podoba się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow that coat is gorgeous and it is enhancing the color of your hair!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I LOVE the color of your coat!! Major!!xoxo
    http://www.hellohellofriday.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. również mam kobaltowy zimowy płaszcz, trzeba trochę ożywiać zimę ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kobalt, mój ulubiony kolor ! ;D
    podoba mi się w Twojej stylizacji połączenie kolorów ; )
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super plaszczyk ;))

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny płaszczyk, uwielbiam ten kolor.:):)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny płaszczyk :o
    właśnie taki jakiego pragnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka ma wspaniały kolor!
    zapraszam do mnie na konkurs z novamoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi...
    Beautiful!!!
    Loved your skirt, the color is perfect!!!

    brasileiroantenado.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely Skirt and Hair btw!!

    **
    Gracinha M.

    OdpowiedzUsuń
  17. i really admire the contrast between your bright red hair and the cobalt blue of your coat. the suede skirt is super awesome

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszczyk i ta spódniczka;P Rewelacja;P

    OdpowiedzUsuń
  19. mam bardzo podobny płaszczyk , ale nie ma takiej fajnej kokardki z tyłu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie podoba mi się Twój płaszczyk!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty